« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie IX Sesji Rady Miejskiej Gminy Lubomierz.

5. Informacja Komisji Rewizyjnej z realizacji wniosków wypracowanych między sesjami.

6. Sprawozdanie z pracy Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz w okresie między sesjami.

7. Informacja Radnego Powiatowego z pracy w okresie między sesjami.

8. Przedstawienie raportu o stanie gminy.

9. Debata nad raportem o stanie gminy.

10. Udzielenie wotum zaufania Burmistrzowi Gminy i Miasta Lubomierz.

11. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy i Miasta Lubomierz za rok 2018.

12. Opinia Komisji Rewizyjnej o wykonaniu budżetu Gminy i Miasta Lubomierz.

13. Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Gminy i Miasta Lubomierz za 2018 rok.

14. Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy i miasta Lubomierz za 2018 rok oraz opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Gminy i Miasta Lubomierz za 2018 rok.

15. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy Lubomierz za 2018 rok.

16. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Gminy i Miasta Lubomierz za 2018 rok.

17. Informacja na temat funkcjonowania Gminnego Żłobka "Wojtusiowa Kraina".

18. Dyskusja.

19. Podjęcie uchwał w sprawie:

a) - przyjęcie planu pracy komisji stałych Rady Miejskiej Gminy Lubomierz na II półrocze 2019 r.,

b) - przyjęcie planu pracy Rady Miejskiej Gminy Lubomierz na II półrocze 2019 r.,

c) - zmiany Uchwały NR XXI/102/16 Rady Miejskiej Gminy Lubomierz z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie uchwalenia statutu Sołectwa Popielówek,

e) - zmieniająca uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Lubomierz,

g) - określenia wzoru wniosku o wypłatę zryczałtowanego dodatku energetycznego.

i) - zaciągnięcia kredytu na wyprzedzające finansowanie działań finansowych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej.

20. Zapytania i interpelacje.

21. Odpowiedzi na zapytania i interpelacje.

23. Zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej