Porządek obrad
1.
Otwarcie V Sesji Rady Miejskiej Gminy Lubomierz.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z IV Sesji Rady Miejskiej Gminy Lubomierz.
4.
Bezrobocie w Gminie Lubomierz - możliwości aktywizacji osób bezrobotnych, wsparcie Gminnego rynku pracy.
6.
Ocena realizacji Programu Gminnej Komisji d/s Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
7.
Ocena działalności świetlic profilaktyczno - wychowawczych.
9.
Przedstawienie wniosków wypracowanych przez komisje stałe Rady MG Lubomierz na posiedzeniach w miesiącu lutym br.
10.
Informacja Komisji Rewizyjnej z realizacji wniosków wypracowanych między sesjami.
11.
Sprawozdanie z pracy Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz w okresie między sesjami.
12.
Informacja z pracy Radnego Powiatowego w okresie między sesjami.
14.
Podjęcie uchwał w sprawie:
a)
- określenia szczegółowych zasad ponoszenia odplatności za pobyt w mieszkaniach chronionych,
b)
- szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunkow częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania,
c)
- likwidacji Liceum Ogólnokształcącego dla Dorosłych w Zespole Szkół w Lubomierzu,
d)
- ustalenia sieci prowadzonych przez Gminę Lubomierz publicznych oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych i publicznych form wychowania przedszkolnego.
e)
- w sprawie zmiany budżetu na 2019 rok
f)
- zmieniająca uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Lubomierz
g)
- w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu
h)
- w sprawie rozpatrzenia skarg Pana Mateusza Żelaznego na działalność Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz
15.
Zapytania i interpelacje.
16.
Odpowiedzi na zapytania i interpelacje.
18.
Zamknięcie obrad sesji.