« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie XXII Sesji Rady Miejskiej Gminy Lubomierz.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu z XXI Sesji rady Miejskiej Gminy Lubomierz.

4. Przedstawienie wniosków wypracowanych przez komisje stałe Rady MG Lubomierz na posiedzeniach w miesiącu czerwcu br.

5. Informacja Komisji Rewizyjnej z realizacji wniosków wypracowanych między sesjami.

6. Sprawozdanie z pracy Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz w okresie między sesjami.

7. Informacja Radnego Powiatowego z pracy w okresie między sesjami.

8. Przedstawienie raportu o stanie gminy.

9. Debata nad raportem o stanie gminy.

10. Udzielenie wotum zaufania Burmistrzowi Gminy i Miasta Lubomierz.

11. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy i Miasta Lubomierz za rok 2019.

12. Opinia Komisji Rewizyjnej o wykonaniu budżetu Gminy i Miasta Lubomierz.

13. Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Gminy i Miasta Lubomierz za 2019 rok.

14. Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy i miasta Lubomierz za 2019 rok oraz opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Gminy i Miasta Lubomierz za 2019 rok.

15. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy Lubomierz za 2019 rok.

16. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Gminy i Miasta Lubomierz za 2019 rok.

17. Przygotowanie do wypoczynku letniego dzieci i młodzieży.

18. Dyskusja.

19. Informacja dotycząca przygotowania gminy do sezonu turystycznego.

20. Dyskusja.

21. Podjęcie uchwał w sprawie:

a) - przyjęcia planu pracy komisji stałych Rady Miejskiej Gminy Lubomierz na II półrocze 2020 roku,

b) - przyjęcia planu pracy Rady Miejskiej Gminy Lubomierz na II półrocze 2020 roku,

c) - określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów,

22. Zapytania i interpelacje.

23. Odpowiedzi na zapytania i interpelacje.

24. Sprawy różne.

25. Zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej