Porządek obrad
1.
Otwarcie XXII Sesji Rady Miejskiej Gminy Lubomierz.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z XXI Sesji rady Miejskiej Gminy Lubomierz.
4.
Przedstawienie wniosków wypracowanych przez komisje stałe Rady MG Lubomierz na posiedzeniach w miesiącu czerwcu br.
5.
Informacja Komisji Rewizyjnej z realizacji wniosków wypracowanych między sesjami.
6.
Sprawozdanie z pracy Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz w okresie między sesjami.
7.
Informacja Radnego Powiatowego z pracy w okresie między sesjami.
8.
Przedstawienie raportu o stanie gminy.
9.
Debata nad raportem o stanie gminy.
10.
Udzielenie wotum zaufania Burmistrzowi Gminy i Miasta Lubomierz.
11.
Rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy i Miasta Lubomierz za rok 2019.
12.
Opinia Komisji Rewizyjnej o wykonaniu budżetu Gminy i Miasta Lubomierz.
13.
Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Gminy i Miasta Lubomierz za 2019 rok.
14.
Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy i miasta Lubomierz za 2019 rok oraz opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Gminy i Miasta Lubomierz za 2019 rok.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy Lubomierz za 2019 rok.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Gminy i Miasta Lubomierz za 2019 rok.
17.
Przygotowanie do wypoczynku letniego dzieci i młodzieży.
19.
Informacja dotycząca przygotowania gminy do sezonu turystycznego.
21.
Podjęcie uchwał w sprawie:
a)
- przyjęcia planu pracy komisji stałych Rady Miejskiej Gminy Lubomierz na II półrocze 2020 roku,
b)
- przyjęcia planu pracy Rady Miejskiej Gminy Lubomierz na II półrocze 2020 roku,
c)
- określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów,
d)
- zmian w budżecie na 2020 rok.
22.
Zapytania i interpelacje.
23.
Odpowiedzi na zapytania i interpelacje.
25.
Zamknięcie obrad sesji.